Just nu söker vi receptionist / kontorsassistent till Tommy Byggare

Det går bra för Tommy Byggare. Och när det går bra behövs det fler medarbetare. Du kommer att vara med i ett välrenommerat byggföretag vars ständiga strävan är att göra plats för alla.

 

Dina arbetsuppgifter

Arbetet består i att vara företagets första och viktiga kontakt för både kunder, leverantörer och medarbetare i receptionen i Alingsås. Tjänsten innehåller växeltelefoni, posthantering samt intern och extern service. Dessutom ingår även enklare ekonomiuppgifter såsom hantering av leverantörs- och kundfakturor, registrera in- och utbetalningar, förberedelse för redovisning, avstämningar och bokslutsarbete. I tjänsten ingår också viss arkivering, framtagning av rapporter, statistik m m samt andra stöduppgifter som exempelvis hålla ordning och reda i gemensamhetsutrymmen.

 

Dina egenskaper

För detta uppdrag är personlighet viktigare än erfarenhet. Vi söker dig som är engagerad, positiv och social. Du ska sprida god stämning runt omkring dig och har en genuin servicekänsla. I ditt arbetssätt är du initiativtagande, ansvarsfull, lösningsorienterad, noggrann och organiserad. Du har en förmåga att arbeta självständigt och är flexibel. Det är viktigt att du är stresstålig och kvalitetsmedveten. Vi hoppas du är nyfiken, har framåtanda och är inte rädd för att rycka in där det behövs och vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna hos dig.

För mer information, kontakta vår Controller Sofie Mattsson 0322-650 435, 0703-77 26 50 eller HR-chef Tommy Larsson  0322-650 423, 0703-77 26 45.

Vi ser fram emot att få din ansökan till jobb@tommybyggare.se senast 29 oktober. Ange ”Receptionist” i din ansökan.

 

SENASTE INLÄGG